Söndag 31/8

Jaha, nu var denna helg oxå slut....  Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han och jag kan åka till barkaby :)
Jag är lite små-besatt av fina bilar och det är ju streetcar fest där på flygfältet :)

Igår var det kräftskiva/gårdsfest hos Milliz och då var faktiskt jag inbjuden. Jag är där så ofta att jag nästan bor där ;)
Men då så kom Mona på att dom skulle bygga ett litet gym i lokalen under huset som bara stog tom nu, så jag kommer åka dit efter skolan och träna med Milliz så fort dom kommer igång med det :) Passa er, nu kommer jag bli sjukt vältränad och smal :) Jag kommer vara snyggast på stranden sommaren 09 iaf :P haha

Men det har även hänt lite annat oxå... Lite saker som inte är fullt lika roliga.... men det kan vi ta en annan gång....

Ciao

Kommentera här: