jobbig morgon

Jag är så sjukt trött, jag kunder verkligen inte somna så jag låg i princip hela natten och kollade på "Ocean´s Eleven" om och om igen i hopp om att tröttna på den och somna, men icke. Så vad gör man då? Jo, man smsar massa folk och ser vilka som är vakna. Tyvärr så fick jag inga svar igår så tillslut läste jag en bok och sen äntligen somnade jag, vid fyratiden!! Vid kanske sextiden vaknade jag av att pappa var uppe och satte sig vid datorn utanför mitt rum... Inte trevligt. Lyckas halvsomna igen och då ringer väckar klockan kvart över sex. Somnar igen, men vaknar av ett sms från Danne: "Hejsan, jag sitter och fikar du då?" Det var alltså ett svar på mitt sms från natten innnan, men vem fan sitter och fikar klockan 06.36 på morgonen?? Det är min stora fråga nu. Vem har ork att göra det? Måste komma ihåg att fråga vad fan han jobbar med om han är uppe så tidigt.... Iaf, efter att ha läst det och blivit lite fundersam ville jag sova igen, men tror ni jag fick göra det länge? Nej. Jag kom på att jag skulle börja med matten idag! Det tar lite drygt en timme att åka till min skola och jag började klockan 08.25!! Det var bara att springa upp ur sängen och göra sig iordning.... Phu... Trött Sara sitter nu på Grafisk design och vill att dagen ska ta slut så jag kan åka och träna... Vi får se om jag får med mig Milliz idag, känner att jag skulle vilja ha lite sällskap när jag tränar numera....

Nu ska jag iaf jobba lite.

XOXO/Sara

Kommentera här: