-HAT-

Jag brukar faktiskt inte använda ordet hatar så mycket, men jag kan ärligt säga att JAG HATAR DIG!!!
Jag förstår verkligen inte hur du kan leva med dig själv efter att ha behandlat någon så här!?!? Det säger jag inte bara för att det är mig du behandlat illa, utan jag hade sagt det vem som än hade blivit utsatt! Och jag tycker at du ska passa dig jävligt noga nu.... För jag lovar att om jag ser dig en gång till så kommer jag slå ihjäl dig! Jag kommer döda dig! Bara så du vet!!


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er som inte är inblandade i det här, men jag behövde skriva det här så personen i fråga håller sig borta... Och det kommer den nog göra för jag vet att denna läser min blogg...

Kommentarer:

1 Snifif:

Inte jag va? :S .. känner på mig vem det kan vara till... HOST!



Älskar iaf dig <3

2 Vevve:

ojoj, gurkan aaaarg.. Hitta på nå snart igen? C=

3 Sara:

Sniffi: Självklart inte till dig gumman!! Du har aldrig gjort mig nått ont!

Älskar dig! <3



Vevve: Ja tyvärr väldigt arg! Skulle behöva en lååång promenad med dig igen <3

4 Vevve:

det är bara att skicka ett sms vettu så knallar vi =P, kanske mötas i kyrkan ikväll?? <3

Kommentera här: