oj då...

Ja nu var det ett tag sen jag skrev och det händer ganska mycket i mitt liv nu.
 Och det är faktiskt en hel del kul saker också.

I onsdags efter tv lektionen så följde Alex och Lina med hem till mig och våldgästade lite :P Vi flummade lite och Alex blev lite kär i min kamera ;)

                        


Ja så han hade ganska kul och fotade massa olika saker :P


I torsdags var det dags för mig att jobba igen.. Det är faktiskt väldigt kul att åka dit och jobba, om man har så roliga människor att vara med som jag har :D



Visst är jag fin i mina jobbar-kläder?


Och i Fredags efter skolan så åkte jag och Lina till stan för en snabb shopping runda innan vi åkte till rågsved och träffade massa kompisar. Jag vet att rågsved är ett "getto" men folket vet iallafall hur man har kul! ;)




Det kommer upp fler bilder från i helgen senare när jag har fått dom av Lina...

Nu ska jag och min kära fader snart åka till Dalens Trafikskola så jag kan börja övningsköra ordentligt :D Wohoo! En väldigt glad Sara hoppar upp och ner framför datan och hoppas på att ta körkortet före sin syster :P

Puss och kram på er få som läser min blogg!

Kommentarer:

1 Lina=):

HAHA du måste skicka dom där bilderna :P fett skoj vi hade^^

2 Dennis the mennis:

hehe, kunde inte låta bli att lägga märka på den "fräsiga" brädan som står till vänster på den sista bilden =)....

Kommentera här: