Skola

Nu sitter jag i skolan och har rast.. Ganska tråkigt men Dennis är här och han är så jävla mycket bättre än alla andra i hela skolan, ja så är det damer och herrar!!!!!!!!! Det är nog meningen att jag ska skriva på min episka berättelse, men jag orkar inte och har inte tillräckligt med kreativitet för det nu.. :P
Fick bara lust att skriva några rader i väntan på att engelskan ska börja.

Efter skolan ska jag hem till Jenny och fixa hennes hår.. jag ska förlänga, färga och klippa lite :) Hon kommer bli ännu sötare än hon redan är.. (om det är möjligt)  ;)

Sen ska jag hämta mina modell bilder oxå!! :D Jusste, jag ska bli modell för er som inte visste det.

Men nu måste jag sluta, see yall later!!

Kommentarer:

1 Anonym:

hehe tack sara, du hade inte behövt =)

2 Det var jag som skrev äver så du vet/ Dennis:

3 Vevve:

tittut!

Kommentera här: