Kul vecka?

I måndags och tisdags var jag på praktiken och fotade lite mer till hemsidan jag ska göra. Jag har ju inte varit där på ett tag nu så det var kul :-) Men i onsdags när jag skulle börja göra mig i ordning så ringde jocke och bad mig följa med till djurakuten för tindra hade blivit sämre. Hon var nämligen magsjuk förra helgen och som sagt blev det värre nu. Vid halv tolv var vi där men vi fick inte träffa veterinären fören vid två. Hon klämde på tindras mage och märkte att det var nåt fel. Vi gick till röntgen men dom såg inget där. Så dom gjorde ett ultraljud men säg inte så mycket där heller. Dom behöll henne under natten för dom ville ge henne dropp för hon var lite uttorkad. Men hon mår ganska bra nu, hon har gått ner ganska mycket i vikt på väldigt kort tid, men det fixar sig ganska snart. Jag ska ta hand om henne hela dagen så jag kommer lägga upp lite bilder på henne då eftersom vi ska vara ute i det fina vädret :) Hörs senare <3

Kommentarer:

1 Sofie:

stackars liten

Kommentera här: