Tisdag

Jahapp... nu sitter jag här på jobbet helt ensam medans dom andra åkte till Eddys för att käka lunch.. Jag är inte hungrig och jag har inte sovit över huvud taget på hela natten så jag ser ut som en zombie dessutom... Jag fattar inte, jag trodde jag var på väg mot jlusare tider men Gud eller nån måste väl ha märkt det och tänkt "Sara håller på att bli lycklig, bäst att göra nåt åt det!"
Vad finns det annars för förklaring till det här?!
Jag kan inte sova längre och jag kan ite äta ordentligt längre... Och ni kankse förstår då att jag inte har ork att göra nåt längre...! Jag håller på att bli galen! Fortsätter det såhär så kommer jag få ett sammanbrott snart!! Jusste, glömde jag nämna att min "underbara" ångest är tillbaka oxå? Precis, det går rätt åt helvete för mig nu igen.....
Hade inte mamma halvt släpat upp mig imorse hade jag antagligen legat gömd under mitt täcke hela dan precis som förut...

Nej nu ska jag gå och försöka göra nåt som kan få tillbaka min aptit...

Puss & kram // Sara

Kommentarer:

1 Anonym:

ring mig när du ser här

Kommentera här: