Hemma

Nu har jag precis kommit hem efter att ha jobbat... Japp, vissa jobbar på lördagar...
Idag har jag varit väldigt duktig och hunnit med massa saker. Jag sov hos Jenny igår så hennes mamma väckte oss vid halv tio imorse. Då gick vi upp och startade dagen med ett yoga pass! Eftresom hennes mamma numera är yoga instruktör så testade hon ett nytt pass på oss, sjukt skönt att börja dagen med!
Efter yogan var det frukost, grönt te och mackor, mums! Sen var Jennys mamma så snäll så hon masserade mig, hon är även massör, vilket var perfekt med tanke på min trasiga rygg ;)
Efter den härliga massagen kom min pappa och hämtade mig så jag kunde följa med honom till jobbet. Där väntade Freppas stötfångare som jag har tjämpat med ett tag nu! Men den blev ÄNTLIGEN klar!! :D
- Så Freppa, om du läser det här, kom och hämta den nu, jag orkar inte se den mer!! :P
Sen åkte jag och pappa och handlade middag, ikväll blir det bakpotatis :)
Nu väntar jag på att han ska duscha klart så jag får göra mig fräch...
Jusste, jag har städat mitt rum dessutom! Duktig tjej idag alltså!

Så för att sammanfatta min dag i punktform:
- Umgåtts med Jenny och hennes familj
- Tränat
- Fått massage (fixat ryggen)
- Jobbat
- Handlat
- Städat

Sjukt stålt över mig själv :D


Puss & kram // Sara

Kommentarer:

1 My:

gumman jag saknar dig

2 Vevve:

haha härligt! =D

3 Sara:

Vevve: Japp det va faktiskt en härlig dag :) Men kvällen var sämre.. "/



My: Jag saknar dig oxå gumman!

Kommentera här: