Trötter nummer ett...

Gårdagen/kvällen var en ganska händelserik dag/kväll.... På morgonen fick Jimmy för sig att han skulle pierca tungan och frågade om jag visste om nåt var öppet. Så jag tog med honom dit jag piercade min tunga (eftersom jag ändå skulle flirta till mig en kortare stav och jag visste att han skulle få rabatt om han kom dit med mig) och vips så satt han där med en stav i tungan :P
Lite senare ringde Jocke och frågade om jag skulle med hem till Emelie som hade en "hejdå fest" eftersom det lilla aset flyttar till Malta på torsdag :( Självklart följde jag med och det var tur för det var en sjuk kväll... Det blev lite allsång och det startades ett band :P
Videorna och bilderna här nedanför förklarar och sammanfattar kvällen lite bättre :P

Imorse kom pappa och hamtade mig hos Camilla och sen åkte vi ut till jobbet och fixade lite saker. Nu ska jag sätta mig i solen ett tag och sen hoppa in i duschen. Puss puss

       


 

 

 

 

 



 

Kommentarer:

1 Emilié:

Söt-Sara <3 Tack för att du kom!!

Kommentera här: