Måndag - Praktik

Nu har praktiken börjat och håller på ända fram till skolavslutningen. Det känns lite tråkigt att inte träffa alla i skolan på nio veckor, men man får träffa massa andra människor nu.
Jag praktiserar på verkstaden brevid min pappas jobb, jag ska fixa deras hemsida (som just nu är katastråf) eftersom jag har gått webbprogramering.

Nästa vecka är det påsklov och jag tror att jag och några kompisar skulle åka till elmia och kolla på bilarna som ställs ut där. Jag har ju ett ganska stort bil intresse och några av bilarna som ställs ut har varit inne hos pappa och blivit lackade, så det kommer bli lite skoj.
Men om vi åker så kanske jag inte hinner träffa min syster som kommer hit och hälsar på.... Det skulle vara kul att träffa henne eftersom hon bor i skövde och inte är här så ofta... Men jag ska åka ner till henne nån helg när hon inte har så mycke att plugga till :)

Peace, homies <3

Kommentarer:

1 Vevve:

Oh! jag vill oxå!!

När e de?

2 Anonym:

Det är på påskhelgen har jag för mig, jag ska kolla upp det.. :P

Kommentera här: