Dålig uppdatering igen

Nu har jag varit sådär dålig och inte uppdaterat nåt igen... Jag måste skärpa mig nu..
Den här veckan har iallafall varit ganska lugn :)
I måndags var jag med Tindra och vi spenderade i princip hela dagen i skogen och sprang runt. Den lilla råttan har mycket energi ;)
I tisdags träffade jag Maria i stan och det blev lite shopping :) Två par nya skor och två nya tröjor :D Perfekta att ha i nu i sommar när jag ska till Spanien ♥
I onsdags har jag för mig att jag och Tindra var hemma hos Annie och bara slöade :P
Igår bar det av till farsta med Milliz, sen hem för att äta lite snabbt för att sedan bli hämtad av Camilla och åka till skärholmen där dom hade Topshop kväll med 20% rabatt på allt :) Hon hittade en jättesöt kjol och jag hittade ett par underbara skor som jag tyvärr inte hade råd med :(
Sen åkte vi vidare för att fota platsen där hon krockade. Det var två år sen men det ska inte redas ut rörens nu av nån anledning...
Så vad häder ikväll...? Jag ska nog ta det lugnt och ladda inför morgondagen :) Då är det fest hos Camilla ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag har varit duktig och tränat på morgonen :)
see yall later!

Kommentera här: