Update

Det blev stövlarna med snörning bak på skaftet :) Dom var snyggast och bekvämast. Det blev även ett par nya jeans :)

 

I fredags var jag och Annie jätteduktiga och pluggade hela kvällen. Jag pluggade till körkort och hon till förarbevis för moppe :P

Det blev en relativt lugn lördag oxå, om man bortser från att det var hockeymatch! :D Så sjukt glad att hockeyn har dragit igång nu så man slipper denna jävla fotbollshysteri! Det är så tråkigt och jag menar; hur manligt är det med massa pojkar i shorts och knästrumpos som springer och jagar bollar? Hmmm.... Inte så tufft tycker jag!

På lördag är det dax igen :) Då hoppas vi på en vinst? Självklart!! :)


Ikväll börjar Greys anatomy igen!!!! :D Jag och Annie kommer sitta som fastklistrade framför min tv kockan nio! Vi måste ju se vad som händer med Izzie och George! :O Båda kan ju inte dö! Helst ska ingen dö!!


Nu ska jag och Tindra ut och spela lite fotboll så vi hörs senare.... ♥

Kommentarer:

1 Lina:

HAHA! de är bara för att ni blir så jävla spöade som du inte tycker om fotboll :D

Kommentera här: