Oh shit...

Nu var det ett tag sen, men jag har varit väldigt upptagen som vanligt :P

Jag tog ju somsagt studenten förra veckan!! FY FAN VA JAG E BRAAAA!!!!! :D

Dagen efter var det dax för AC/DC konserten! Den var så jävla asum!

Dagen efter det var det dax för Marcus student och mera flak-åkning :P
Sen ut på kvällen efter hans mottagning.

Sen var det helg, och vi alla vet att man inte har tid att uppdatera ordentligt under helgerna ;)

I måndags lekte jag med jenny och hon följde med mig till jobbet. Sen sov jag hemma hos henne.

Tisdag:Jennys student! Champagnefrukost hos henne, sen till jobbet och efteråt tillbaka till jenny för mysig middag och sen avslutades kvällen på Snaps :)

Onsdag: Jobbade och sen lekte jag med jenny igen :) Jocke och Camilla förlovade sig också!! :D ♥

Torsdag tog jag ledigt och hade en lekdag med Samuel och Camilla :) Sen mötte jag upp Jenny och åkte till snaps och drack några öl sen sov vi hos mig :) 

I fredags tog vi det lugnt hela dagen och sen var det dax att åka till medis igen, fast inte till snaps denhär gången utan till Göta ark för att träffa pojkarna som jag inte sett på ett tag :)

Och igår bar det av till Cozy corner i enskede för grillning och mer öl :P Sen åkte vi till stadion för att se KISS! Det var helt sjukt bra :D

Och idag känner jag att jag kanske inte borde dricka mer på ett tag :P Har druckit i en och en halv vecka nu, haha ska chilla lite... Måste ju vara utvilad till när vi ska fira Maria i Vingåker. Då blir det inte så lugnt! ;)

Nu ska jag äta, sen ta en promenad... Nån som vill följa med? ♥












Haha så jävla asum!!! ♥

Kommentera här: