Nystart

När jag skapade denna blogg för många år sendan så var det inget seriöst, mest bara för att skriva av mig lite av det jag kände och funderade på. Jag mådde inte bra då, inte bra alls. När jag nu bläddrar igenom inläggen så minns jag hur mörkt allt var. Och jag ser alla rop på hjälp. 
Om jag kunde åka tillbaka i tiden så skulle jag ge migsjälv en stor kram och säga att det faktiskt blir bättre tillslut. 
Nu mår jag bra, väldigt bra faktiskt, men jag har kvar alla ärr från den mörka tiden. Tack vare dom kommer jag aldrig glömma, aldrig ta något för givet. 
Tack vare allt mörker försöker jag nu njuta fullt ut av alla ljusa stunder i mitt liv, jag har lärt mig att ta vara på livet och att leva kan vara underbart, om man gör det på rätt sätt och med rätt personer. 

Nu kommer denna blogg handla om livet här i Spanien tillsammans med Frank, han som har räddat mig på många sätt utan att veta om det. 

Kommentera här: