Blääää

Vaknade imorse med extrem huvudvärk, inte så skönt. När jag hade vaknat till lite mer så kände jag att jag dessutom hade ont i halsen, öronen/hörselgångarna och bihålorna. dessutom så hade jag knappt nån röst och var helt täppt i näsan.... Så det blev en vilodag hemma för mig idag. När jag skulle gå upp för att göra te så märkte jag att Samuel också var hemma idag så vi satte oss och drack te framför Batman :) Sen blev det en liten promenad bort till Annie för att släppa in hennes katt. När Simon kom hem från skolan så gick vi till högdalen och köpte sushi och sen släppte ut Annies katt igen :P

Nu ligger jag i sängen och redigerar lite bilder :) Mamma vill skriva ut några bilder jag har tagit och sätta  i ramar på väggen :)


Btw, Annie kommer hem ikväll!! :D Hon åkte iväg i onsdags och jag har saknat henne jättemycket!!!! Så när hon har kommite hem så ska jag springa över till henne och kramas massa!!!

Kommentarer:

1 djustd:

tänkte bara önska dig en god natt! kram :)

Kommentera här: