Torsdag

Idag har jag bara suttit inne hela dagen! Jag vaknade vid nio av att jag mådde illa, men det gick över ganska fort. Så jag satte mig och läste ut min bok istället. När jag var klar med den vart jag rastlös så jag rotade igenom garderoben och började sy om massa gamla kläder. Så nu har jag en praktiskt taget ny garderob och det kostade mig ingenting :) Ganska smart när man inte kommer ha råd med att köpa massa nya kläder ;)
Jag lägger upp lite bilder sen när jag är hemma för nu sitter jag hemma hos annie.

Jusste, dom ringde från modell argenturen idag och frågade om jag fortfarande var intresserad av att stå modell för dom :) Så jag ska dit nu i helgen så jag lägger upp bilder från det sen oxå.

Puss & kram // Sara

Kommentarer:

1 vevve:

härligt tjejen! De kommer säkert vara massa snygga kläder du har gjort =D och dessutom kommer du få massa snygga bilder senare =D

2 Sofie:

När jag kommer hem så ska jag ta med lite kläder jag inte använder som du kan få, du får göra vad du vill med dom :)

Föresten, du är dålig på att uppdatera. Skriv mer å lägg upp mer bilder ;)

Puss Storasyster

Kommentera här: