uppdatering

Nu känner jag att det är dax för en uppdatering av mitt liv  ;)
Under jullovet var jag, Milliz, Freppa och krigs-offer i sundsvall och hade det mysigt :)
Vi åkte snöscooter och jag höll på att flyga av, men kul var det! Fast jag vågade inte köra själv...

Sen när vi kom hem var det bara att börja skolan och jobb igen, men det var kul att komma hem till alla igen :)

Igår när jag kom hem från skolan så kände jag att hela min kropp höll på att ge upp, så vad gör man då? Jo, man tar ett låångt bad! Det var jätteskönt att ligga i bubbelbadet med tända ljus på kanten och läsa en bok. Precis vad jag behövde!

               

Efter badet gick jag hem till annie som jag inte har träffat på ett tag :)




Jusste, jag är brunett nu! Tycker ni om det? Jag tycker att det ser lite mer moget och sofistikerat ut än det vita puffiga och VÄLDIGT slitna ;)

Idag var det dax för skola. Vi stog i studion hela dagen och bilder från det kommer upp senare.
Efter skolan kom pappa och hämtade mig så jag kunde jobba lite, fanns dock inte så mycket att göra men det var nog lika bra det eftersom min rygg är helt trasig :(
Efter jobbet träffade jag Jenny. Vi åt sushi och åkte sedan hem till henne där hennes mamma hjälpte mig med lite rygg-övningar som ska hjälpa till att fixa min rygg :)


              
Jag på jobbet och en väldigt glad Jenny


Det var nog allt för idag, vi hörs imorgon!

//Sara

Kommentera här: