Tack!

Det finns några människor som jag för några månader sedan avskydde så mycket att jag nästan ville att dom skulle dö. Eller att jag skulle dö, så jag slapp leva på samma ställe som dom. 
Men idag vill jag nästan tacka dom. 
Tacka dom för att dom påminde mig om att man kan verkligen inte lita på någon alls. 
Tacka dom för att dom fick mig att falla tillbaka ner på botten igen, men kämpa mig upp ensam. 
Dom fick min värld att rasa flera gånger på väldigt kort tid och nu har jag byggt upp den igen. Den är inte helt klar, det fattas några byggstenar, men jag har kommit en bra bit på vägen! 
Så tack! Tack för att ni tog det viktigaste jag hade ifrån mig, så jag kunde bli påmind om att inte lita på nån... 



Kommentarer:

1 <3 :

Du vet att det bara kan bli bättre nu gumman! Han var ett svin mot dig och det var dom tre brudarna också!
Jag vet att du är stark och jag vet att du kommer klara av det här, med eller utan hjälp :) <3

2 Puppis:

Du är bäst i hela världen Sara. Du klarar allt och du har så många som står bakom dig. jag kommer alltid att stå bakom dig bara så du vet. Mig blir du inte av med så lätt inte ;)
PUSSS din spatt.

Svar: Tack gumman! Dig vill jag inte bli av med heller :) puss på dig!! <3
Sara Lavelius

Kommentera här: